نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 09:38

فعالیت تیم‌های نظارتی واحدهای صنفی طی تعطیلات عید فطر در مازندران/ضرورت توجه به مقوله عفاف و حجاب

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران با بیان اینکه یکی از مسائل مورد تاکید بحث عفاف و حجاب است که رعایت آن در اماکن و صنوف مختلف ضرورت دارد، گفت: تیم‌های نظارتی طی تعطیلات عید فطر از اماکن گردشگری و اقامتی مازندران فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان همانند نوروز خدمات خود را طی ایام تعطیلات عید فطر در دستور کار دارد.

وی با اشاره به دائمی بودن فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران، افزود: فعالیت ستاد خدمات سفر از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و همچنان هم ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران با بیان اینکه ستاد خدمات سفر فعالیت‌های خود را در دستور کار دارد، اضافه کرد: آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران وجود دارد.

حسنی با اعلام اینکه خدمات دهی به گردشگران در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: یکی از مسائل مورد تاکید بحث عفاف و حجاب است که رعایت آن در اماکن و صنوف مختلف ضرورت دارد.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های نظارتی طی تعطیلات عید فطر از اماکن گردشگری و اقامتی مازندران، اظهار کرد: ظرفیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان یک‌هزار و ۲۵۰ نفر شب اقامت است.

معاون میراث‌فرهنگی مازندران گفت: باید تمام اهتمام بر این باشد تا رضایت گردشگران طی این ایام فراهم شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161324

مهمترین اخبار ایران و جهان: