نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 10:52

روز قدس روز اتحاد و اعلام  انزجار از سیاست‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهشهر گفت: روز قدس بهترین فرصت برای افزایش اتحاد و همدلی و اعلام انزجار از سیاست‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است.

حسین یخکشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به آمادگی کامل در شهرستان بهشهر برای برگزار راهپیمایی روز قدس  اظهار کرد: روز قدس روز ملت‌های آزاده جهان است تا آزادگی خود و حمایت از مظلومان جهان را فریاد کنند.

وی گفت: امسال هم مردم روزه دار بهشهر همپای همه مردم مسلمان جهان، همچون همیشه و پر شورتر از قبل  در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا ضمن اعلام انزجار از دشمنان و دسیسه های آنان،  آزادی خواهی خود را فریاد کرده و اعلام کنند که سیاست های تفرقه افکنانه دشمنان در بین صفوف به هم پیوسته مسلمانان جایی ندارد و همچون همیشه هم صدا و متحد آزادی قدس و مسلمانان را فریاد می کنیم.

یخکشی با اشاره به حضور گسترده مردم  بهشهر همچون همه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: بهترین راه برای نشان دادن اتحاد و همدلی مردم ایران برای مقابله با تهدیدهای نظام سلطه علیه  جمهوری اسلامی حضور گسترده در راهپیمایی است.

به گزارش فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیرهای ۶۰ گانه راهپیمایی روز قدس و ساعت برگزاری و سخنران این مراسم در تمامی نقاط استان را اعلام کرد و بر همین اساس شرق مازندران و شهرهای بهشهر،  نکا و گلوگاه در روز قدس میزبان خیل عظیم‌مردم روزه دار و اعلام انزجار از اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، راهپیمایی روز قدس در نکا از مقابل سپاه (توپخانه سابق) به سمت مصلای نمازجمعه امام خمینی (ره) ساعت ۱۰:۳۰ با سخنرانی روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرمانده بهشهر از چهار راه استقلال، پارک ملت به سمت مصلای نماز جمعه ساعت ۱۰
و در گلوگاه از مسجد ملا عباس به سمت میدان ۲۲ بهمن مصلای امیرالمومنین(ع) ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود.

همچنین به مناسبت بزرگداشت روز قدس، حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها سپاه ناحیه بهشهر ، هم مسابقه عکاسی با جایزه را با موضوع راهپیمایی روز قدس اجرایی کرده که مهلت ارسال عکسها ۲۵ فروردین اعلام شده است.
افراد می توانند برای شرکت در این‌مسابقه، عکسهای خود را به همراه نام و نام خانوادگی و سن و شماره تماس با فرمت jpg  در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس @dokhtrebaba ارسال کنند.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1144868

مهمترین اخبار ایران و جهان: