نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 14:26

برگزاری نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری، نشست هم‌اندیشی با حضور دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و اعضا شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این نشست ضمن تشریح گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته شورا در سال گذشته به بیان برنامه‌های پیش بینی شده در سال جدید پرداخت.

مسعود ویژه با بیان اینکه بنا داریم در راستای اجرای رسالت‌های فرهنگی و هنری، کلیپ‌های تبلیغاتی و موشن‌گرافیک با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف تولید کنیم، از برپایی دومین نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه عفاف و حجاب با حضور اساتید و سخنرانان مطرح کشوری ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌هایی است که برای اجرا در طول سال برنامه‌ریزی شده است.

حسین رستمی، دبیر شورای امر به معروف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هم ضمن گرامیداشت مقام شهید علامه مطهری از ایشان به عنوان یک آمر به معروف یاد کرد و آثار ایشان را بهترین منبع در عصر حاضر در راستای جهاد تببین دانست.

در ادامه این نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده توسط اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان رویکردها و خط مشی‌های ستاد در دوره جدید پرداخت.

میثم صابریون با بیان اینکه دایره فعالیت‌های ادارات کل استان‌ها بسیار وسیع است اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، رسانه و فضای مجازی که امروزه از ابزارهای تاثیرگذار جامعه هستند، در موضوع امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته و با تولید محتواهای فاخر و جذاب در این عرصه حضور مستمر و اثرگذار داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185968

مهمترین اخبار ایران و جهان: