نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:04

برپایی 100 غرفه در نمایشگاه مد و لباس/ انتخاب پوشش مناسب از دغدغه‌های بانوان است

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم انتخاب پوشش مناسب است، گفت: سادگی در پوشش و لباس مناسب با شئونات اسلامی مورد تاکید بانوان است، از این رو برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی برای تامین نیازهای بانوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم افتتاحیه نخستین و خاص‌ترین رویداد بزرگ مد و لباس از سری برنامه‌های کارگروه مد و لباس استان زنجان در مجتمع تجاری اشراق زنجان برگزار شد.

در این مراسم، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم انتخاب پوشش مناسب است که با دسترسی آسان به پوشاک حجاب و عفاف فراهم می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه سادگی در پوشش و لباس مناسب با شئونات اسلامی مورد تاکید بانوان است، ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی برای تامین نیازهای مردم است.

در ادامه این مراسم، امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز به عدم تنوع در حوزه مد و لباس مناسب با شئونات اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم نمی‌توانند پوشاک مورد نیاز خود را مناسب با سبک زندگی اسلامی تهیه کنند از این رو در شورای فرهنگ عمومی اجرای رویداد مد و لباس مصوب شد.

امراله حسنی با اشاره به اینکه ۸۰ برند در این نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف را در معرض فروش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم انتظارات مردم را در حوزه پوشاک تامین کنیم مطمئنا برپایی این گونه نمایشگاه‌ها تاثیرات خود را برجای خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز تا ۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا استف گفت: در تلاش هستیم تا این نمایشگاه هر ۶ ماه در زنجان دایر شود.

همچنین جام آبادی، مسوول نمایشگاه مد و لباس در زنجان نیز با بیان اینکه ۱۰۰ غرفه از ۱۰ استان از سرارسر کشور در این نمایشگاه دایر است، گفت: پیش بینی می‌کنیم ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه طراحان مطرح کشوری حاضر هستند و فرصت خوبی برای ارائه پوشاک و مدل‌های متناسب با حجاب و عفاف است.

ایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171624

مهمترین اخبار ایران و جهان: