نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:30

جامعه کارگری کشور پای نظام ایستاده است

کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: جامعه کارگری کشور هر جا کشور و انقلاب به آن نیازمند بوده، پای نظام ایستاده است، گفت: جامعه کارگری در برابر اغتشاشات سال گذشته ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کشور هرگز پشت کشور، نظام و ولایت را خالی نکرده‌اند، اظهار داشت: جامعه کارگری کشور نقش بسیار مهم و برجسته‌ای در دفاع مقدس داشت که باید این نقش مهم در تاریخ دفاع مقدس با دقت و حساسیت ثبت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه جامعه کارگری کشور هر جا کشور و انقلاب به آن نیازمند بوده، پای نظام ایستاده است، افزود: در اغتشاشات سال گذشته، جامعه کارگری نه تنها فریب شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه را نخورد بلکه در برابر اغتشاشات ایستاد تا از نابودی و تجزیه کشور جلوگیری کند.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه شهید «عجمیان» نمونه یک کارگر بسیجی مخلص است، ادامه داد: شهید عجمیان افتخار جامعه کارگری کشور است و کارگران به خود می‌بالند که یکی از شهدای اقتدار و امنیت ایران اسلامی، کارگری بوده که با نان حلال کسب روزی می‌کرده است.

وی با بیان اینکه کسب روزی حلال، یکی از افتخارهای کارگران ایران اسلامی است، عنوان کرد: کسب روزی حلال عزت و افتخاری برای هر مسلمان معتقدی است، چرا که بر اساس آموزه‌های اسلامی برکت و سلامت زندگی از روزی حلال حاصل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه کارگران ایران اسلامی امروز نیز نقش مهمی در پیشرفت و عزت کشور بر عهده دارند؛ تصریح کرد: دشمنان کشور، امروز درصدد تحمیل یک جنگ ترکیبی به کشور هستند که یکی از ابعاد مهم آن، ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است.

سردار اسلامی با اشاره به شعار امسال که از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، بیان داشت: کشور در آستانه دستیابی به فناوری‌های حساس و در یک پیچ تاریخی قرار دارد که با عبور از آن دشمنان دیگر توان مقابله با آن را نخواهند داشت و به همین سبب تمام تلاش استکبار جهانی ضربه زدن به کشور جهت جلوگیری از تحقق این پیشرفت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه کارگران امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس باید سنگر را حفظ کنند، عنوان کرد: سنگر تولید و اشتغال امروز ستون اقتصاد کشور است که کارگران آن را حفظ کرده‌اند و با عمل به توصیه‌های رهبری باید بکوشند تا روز به روز به آن رونق ببخشند و ضمن فراهم کردن بستر رشد تولید و صادرات کشور، اسباب کاهش تورم را نیز در جامعه فراهم آورند.

سردار اسلامی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارگران به ویژه در زمینه معیشتی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از عزت، استقلال و پیشرفت کشور مرهون تلاش کارگران گرانقدر ایران اسلامی است و مسئولان از هیچ تلاشی در جهت خدمت به این قشر شریف که با نان حلال ارتزاق می‌کنند نباید دریغ کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171824

مهمترین اخبار ایران و جهان: