نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 20:52

خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست‌های راهبردی دولت است

شوش- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت اعلام کرد و گفت: امید است تا پایان امسال بخش قابل‌توجهی از حمایت صنعت کاغذ در کشور محقق تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه کاغذ در شوش با تاکید بر اینکه دولت از تمامی مجموعه‌های تولید کاغذ حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: با توجه ظرفیت فعلی مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور می‌توانیم به تحقق خودکفایی در صنعت کاغذ بیش از گذشته امیدوار باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ضمن اینکه از تمامی مجموعه‌هایی که با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در این عرصه وارد شوند به‌صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کارخانه کاغذ پارس از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور است، اظهار کرد: حجم تولید کاغذ در این مجموعه به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بخش قابل‌توجهی از شعار محوری دولت مبنی بر خودکفایی صنعت کاغذ محقق شود.

به گزارش مهر، دیدار با خانواده سرلشکر شهید حسن درویشی از فرماندهان دفاع مقدس، حضور در یادمان شهدای فتح المبین، زیارت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع)، بازدید از روند ساخت بیمارستان شهدای شوش و حضور در شورای اداری شهرستان‌های شوش و کرخه از برنامه‌های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در خوزستان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172868

مهمترین اخبار ایران و جهان: