نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 23:33

انتقام خون شهدای مدافع حرم را خواهیم گرفت

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: یقین بدانید خون شهید مدافع حرم هدر نخواهد رفت و انتقام آن ها را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه سه شنبه در مراسم استقبال پیکر مطهر شهید مهقانی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اظهارکرد: رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی گمان نکند با به شهادت رساندن این دو شهید عزیز اراده ما در دفاع از حرم آل الله و آرمان های انقلاب اسلامی دچار خلل خواهد شد زیرا ما تا آخرین نفس ایستاده ایم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: حضور پرشور شما مردم روزه دار دارالمومنین گرگان در این لحظات شب یقیناً فردا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید در گرگان تکرار خواهد شد تا نشان دهد انقلاب بالنده تر از قبل پیش می رود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی که از درون دچار استحاله شده و در حال فروپاشی شده در حال دست و پا زدن است تا زودتر از پیش بینی تاریخی رهبر فرزانه انقلاب نابود شود.

ملک شاهکوهی گفت: یقیناً انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته خواهد شد و این پیام سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه است پس ای مردم یقین بدانید خون این شهید هدر نخواهد رفت و انتقام می گیریم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما امروز با قدرت به پیش می رود و جبهه مقاومت، نیروهای حشدالشعبی و فاطمیون و غیره نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1128268

مهمترین اخبار ایران و جهان: