نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:35

اهالی روستای «چنارلی» از خدمات کاروان سلامت بهره مند شدند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات کاروان سلامت استان به ۱۶۰ بیمار مراجعه کننده در روستای چنارلی شهرستان مرزی مراوه تپه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: جمعیت هلال احمر استان از پیشگامان برنامه‌های حمایتی در مناطق محروم بوده و تلاش ما بر این است با بهره مندی از ظرفیت خیرین تمامی مناطق دور و نزدیک استان پوشش داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در آستانه هفته هلال احمر کاروان سلامت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب با ظرفیت هفت پزشک شامل ۶ پزشک متخصص در رشته‌های داخلی، ارتوپدی، چشم، اعصاب و روان، زنان و زایمان و دندانپزشکی و یک پزشک عمومی به روستای مرزی چنارلی در شهرستان مراوه تپه اعزام شد.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از این کاروان سلامت، گفت: تیم داوطلبی هلال احمر استان در مدت یک روز ۱۶۰ نفر مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت کردند.

غریب آبادی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده داروهای تجویزی پزشکان از طریق منابع حمایتی تأمین شده و در کمترین زمان ممکن از طریق خانه هلال روستا به بیمارانی که در کاروان سلامت ویزیت شده اند تحویل داده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190324

مهمترین اخبار ایران و جهان: