نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 18:31

وزش باد و بارش‌های رگباری در زنجان ادامه می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد در استان گاهی با بارش‌های رگباری پراکنده و رعدوبرق همراه خواهد شد، گفت: این شرایط کماکان طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان کمی ابری خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی از بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد در استان گاهی با بارش‌های رگباری پراکنده و رعدوبرق همراه خواهد شد، افزود: این شرایط کماکان طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در روز سه‌شنبه کمی پایدارتر خواهد بود، تصریح کرد: روز پنجشنبه، مجددا امواج ضعیفی از روی منطقه عبور خواهند کرد که ممکن است با رگبارهای پراکنده باران و رعدوبرق همراه شوند.

رحمن‌نیا ادامه داد: دمای هوا از اواخر وقت دوشنبه روند کاهشی پیدا خواهد کرد و رخداد دماهای صفر و منفی در ساعات ابتدایی روزهای سه‌شنبه تا جمعه در مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که چورزق با 38 درجه سلسیوس و خیرآباد با 6 درجه سلسیوس، به ترتیب گرمترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان بوده‌اند. 

پایان پیام/73004

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178724

مهمترین اخبار ایران و جهان: