نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 08:59

تدوین اجرای 24 طرح پروژه سرمایه‌گذاری بزرگ در شهر سنندج/انتقاد رئیس شورای شهر سنندج از عدم همراهی برخی ادارات با شورا

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج به برنامه شهرداری در راستای تدوین اجرای 24 طرح پروژه سرمایه‌گذاری بزرگ در شهر سنندج اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها تحول جدی در حوزه عمران شهری در سنندج ایجاد می‌کند همه باید با اهتمام و همدلی در مسیر تحقق آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی صبح امروز در نشست شهردار با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که به مناسبت روز شوراهای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: قانون اسلامی به عناوین مختلف بستری را فراهم کرده که خود مردم بر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها تاثیرگذار ‌باشند که یکی از این بسترها تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: تاکنون شاهد حضور فعالیت 6 دوره شورا در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت شهری هستیم که البته هر کاری یک سری نقاط ضعف و مثبت دارد اما در مجموع شوراها نقش ارزشمند و تاثیرگذاری ایفا کرده‌اند.

میمنت‌آبادی اذعان کرد: قانون به صراحت به وظایف و خدمات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرده و دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف باید در این مسیر همراهی لازم داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: تنها شهرداری‌ها به این قوانین و مقررات تعیین شده در حوزه نظارت اعضاهای شورای اسلامی شهر عمل می‌کنند در حالیکه ایجاد مدیریت جامع شهری یک نیاز ضروری و تاثیرگذار است.

میمنت‌آبادی اضافه کرد: همراهی و همدلی بسیار خوب مجموعه شهرداری با اعضای شورای شهر بستر خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: اهتمام جدی در حوزه رفع مشکلات مردم و تعیین راهبردهای کاری در بین اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره وجود دارد به عنوان مثال، یکی از اقداماتی که به صورت جدی در سال گذشته از طریق شورای اسلامی شهر دنبال شد رفع مشکل آب شرب سنندج از طریق دیدارهای اعضای شورا با مسئولان کشوری بود.

وی عنوان کرد: خیلی از کارهایی که سال‌های سال زمین مانده بود مانند آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌ها، اجرای پروژه‌های مختلف، عمران و آبادانی در حوزه‌های مختلف در این دوره از مدیریت شهرداری و فعالیت شوراهای اسلامی انجام شده است.

وی به برنامه شهرداری در راستای تدوین اجرای 24 طرح پروژه سرمایه‌گذاری بزرگ در شهر سنندج اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها تحول جدی در حوزه عمران شهری در سنندج ایجاد می‌کند همه باید با اهتمام و همدلی در مسیر تحقق آن تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: ما یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کرده‌ایم که چهار دوره شورا بوده و به تمام زیروبم شهر واقف است و همین موضوع زمینه تحولات در عرصه عمران و تحقق اهداف در مدیریت شهری را فراهم ساخته است.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه مسئولیت‌ها، امانت و فرصت برای مسئولان است،  افزود: باید با خدمت جهادی قدردان فرصتی باشیم که امروز در اختیار ما گذاشته شده تا بتوانیم تحولات قابل توجهی در سطح شهر را رقم بزنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177268

مهمترین اخبار ایران و جهان: