نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 21:16

توزیع 3100 بسته حمایتی در پویش «هلال رحمت» چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش هلال رحمت، تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی توزیع و همچنین ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌ احمر چهارمحال و بختیاری مسعود مثنوی گفت:  به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش هلال رحمت، تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی تهیه و توزیع و همچنین ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که  ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌ احمر استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب پویش هلال رحمت یک‌هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی و همچنین یک‌‌هزار و ۲۰۹ بسته غیرمعیشتی را در شهرستان‌های استان توزیع کرد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده معیشتی ۱۰ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال و بسته‌های غیرمعیشتی ۱۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود که با تلاش معاونت امور داوطلبان این جمعیت و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال، موسسات و نهادهای حمایتی و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مثنوی بیان کرد: برپایی ۳۹ سفره مهربانی به ارزش ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این جمعیت در ماه مبارک رمضان بود.

وی تصریح کرد: مجموع کل داوطلبان و خیرین مشارکت‌کننده در طرح ماه مبارک رمضان ۵۷۶ نفر بود و همچنین ۲۱ پزشک داوطلب نیز در طرح امداد نوروزی به صورت آنلاین در این مدت ضمن همکاری با جمعیت هلال احمر استان به نیازمندی‌های مسافران و مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167968

مهمترین اخبار ایران و جهان: