نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:32

شهید مطهری از معماران بنای فکری نظام اسلامی بود

شبستر- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شبستر گفت: شهید مطهری از معماران بنای فکری نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدزاده صبح امروز یک شنبه در نشست خبری، ضمن اشاره به نامگذاری سالروز شهادت علامه مطهری به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: از تاریخ نهم اردیبهشت ماه الی چهاردهم اردیبهشت ماه که سالروز شهادت علامه مطهری است به هفته عقیدتی و سیاسی مزین گردیده است.

حجت الاسلام محمدزاده علامه شهید مطهری را از معماران بنای فکری نظام اسلامی دانست و اذعان کرد: نقش روحانیون در مراحل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و شهید مطهری از فرماندهان مقابله با جنگ نرم در زمان خود بود و به اقتضای زمان با قلم خود در ترویج مسائل دینی و اسلامی و نظام اسلامی کمک شایانی به انقلاب کرد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شناخت دشمن و شیوه دشمنی آن با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: امروز دشمنان دین و جمهوری اسلامی با طرح‌ها و شیوه‌های جدیدی پا به عرصه نبرد گذاشته اند که این وظیفه اصحاب رسانه را در حوزه جهاد تبیین مضاعف می‌کند تا با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری با آمادگی کاملی در عرصه جهاد گام بردارند.

وی افکار علامه شهید مطهری را یکی از مؤثرترین راه‌های برای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و عنوان کرد: استفاده از آثار غنی و افکار علامه شهید مطهری یکی از بهترین راه‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شبستر با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف ارتقا سطح بینش سیاسی در بین نیروهای سپاه پاسداران و بسیج انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمدزاده از اجرای بیش از ۵۲ برنامه متنوع در هفته عقیدتی و سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، طرح ویزیت رایگان درمانی در مناطق محروم و مسابقه از آثار شهید مطهری با هدف آشنایی نسل جدید با آثار ایشان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته عقیدتی و سیاسی در سطح شهرستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179724

مهمترین اخبار ایران و جهان: