نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 12:30

جاده‌های گلستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان باتوجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها بر احتیاط رانندگان هنگام عبور از جاده‌های استان و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز عادل مصدقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تداوم بارش‌ها در گلستان، سطح جاده‌های استان لغزنده و پدیده مه و کاهش دید همزمان در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : رانندگان هنگام عبور از جاده‌های استان فاصله طولی خودرو و قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

وی از بارش خفیف برف در ارتفاعات درازنو خبرداد وافزود: بارندگی‌ها از بامداد امروز در بعضی از حوزه‌ها مانند غرب استان (بندرگز و کردکوی) شدت گرفته بود و سطح آب رودخانه در پل برادران جاده بندرگز به بندرترکمن همراه با خار و خاشاک بالا آمده بود.

مصدقی ادامه داد: در حال حاضر ماشین آلات راهداری و راهداران برای پاکسازی و نظافت و لایروبی دهانه پل‌ها اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به استمرار بارش‌ها تا بامداد جمعه، عوامل راهداری و ماشین آلات در نقاط مستعد آبگرفتگی و سیلاب مستقر و در حال کنترل و آماده مقابله با هر گونه حادثه احتمالی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1187868

مهمترین اخبار ایران و جهان: