نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 23:18

۱۵ پزشک متخصص به کادر درمانی رزن اضافه می‌شوند

همدان- فرماندار شهرستان رزن گفت: ‌۵۰ تا ۶۰ پزشک متخصص به استان همدان اختصاص داده شده که از این تعداد، ۱۵ پزشک برای شهرستان رزن در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار شامگاه چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های نهاد ریاست جمهوری اعتبارات سفر به پروژه‌های بالای ۵۰ درصد اختصاص داده می‌شود اما با پیگیری‌های لازم استاندار و نماینده در سفر ریاست جمهوری به استان برای این پروژه در حالی که تنها دارای ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی بود، اعتبار مناسبی اختصاص داده شد.

وی افزود: این اعتبار از نقش مؤثری در روند و تسریع پیشرفت فیزیکی این پروژه برخوردار خواهد بود ضمن اینکه باید تلاش کرد در زمان خاص خود این طرح مهم حوزه بهداشت شهرستان افتتاح شود.

فرماندار رزن ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی مختلفی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دست اجراست که بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری، مرکز جامع خدمات سلامت روستای ملابداق با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، مرکز جامع خدمات سلامت روستای چایان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مرکز جامع سلامت سرتجین را می‌توان از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برشمرد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: ظرف ۱۵ روز آینده بنا بر قول مساعد مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان، فیبر نوری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز نصب خواهد شد.

وی از اختصاص ۱۵ پزشک متخصص جدید به این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰ تا ۶۰ پزشک متخصص به استان همدان اختصاص داده شده که از این تعداد، ۱۵ پزشک برای شهرستان رزن درنظر گرفته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186968

مهمترین اخبار ایران و جهان: