نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 15:49

«دفاع مقدس» محور تولیدات کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل باشد

اردبیل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تولید محتوا با موضوع شهدای استان و هشت سال دفاع مقدس یکی از اولویت های مهم کمیته فرهنگی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین کنگره ملی سه هزار و چهارصد شهید استان اردبیل اظهار کرد: تولید محتوا با موضوع شهدای استان و هشت سال دفاع مقدس یکی از اولویت‌های مهم کمیته فرهنگی کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان است که مقرر شده تا از ظرفیت مؤسسه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی به عنوان بستری برای تولید محتوای جذاب و تأثیر گذار اقدام شود.

وی از محوریت قرار دادن کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید شهید استان اردبیل در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: غالب برنامه‌های شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در کمیته فرهنگی منطبق بر رویکرد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان برنامه ریزی شده است که اوج این برنامه‌ها در هنگام برگزاری اجلاسیه پایانی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری اولین کنگره ملی سه هزار و چهارصد شهید استان اردبیل را بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این رویداد افتخار مسئولیت کمیته فرهنگی کنگره را دارد.

رجبی افزود: ارشاد اردبیل در راستای رسالت و اولویت‌های تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی در حوزه کمیته فرهنگی و هنری وارد عمل شده و پس از برنامه ریزی مشترک با معاونت فرهنگی سپاه استان به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و هنری، با بهره‌مندی از پتانسیل‌های خلاقانه و بدیع اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه سعی در اجرای هرچه با کیفیت تر و خاص تر برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با تعظیم و تکریم شهدا خواهد داشت.

وی در ادامه ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی کنگره با نسل جوان را از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره ملی شهدا برشمرد و افزود: جوانان اهل قلم، هنر، رسانه و فرهنگ باید با برنامه ریزی مدون مبادرت به تهیه آثار تولیدی ماندگار و اثربخش داشته باشند تا این آثار از کنگره برای همیشه به یادگار بماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165424

مهمترین اخبار ایران و جهان: