نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 14:55

دستگاه قضایی با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد کند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت و ضرورت صیانت از ارزش های اسلامی، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر چهارشنبه در دیدار پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر حفظ ارزش‌های اسلامی تأکید کرد.

وی افزود: با هنجار شکنانی که نسبت به ارزش‌ها بی حرمتی می‌کنند قاطعانه برخورد شود و اجازه ندهید دل مؤمنین و خانواده معظم شهدا به درد آید زیرا موضوع حجاب فریضه الهی است و هم به عنوان قانون مطالبه عموم مردم متدین و انقلابی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: فریضه حجاب موضوعی است که اجرای آن درخواست قاطبه مردم است و با گروه اندکی هنجارشکن که قصد مسموم نمودن فضای معنوی شهر خصوصاً در ماه مبارک رمضان را دارند باید به صورت قاطع برخورد شود.

علما بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر این باورند که حقیقت قضیه این است که زنِ با شرف و با استعداد ایرانی با حجاب اسلامی یکی از بزرگترین و مهمترین ضربه‌ها را به ادعاها و دروغ‌های تمدن غربی زده و در بیش از چهل سال گذشته و در میدان‌های مختلف موفق و اثرگذار بوده است همواره با رعایت حجاب خود خار چشم دشمنان خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116324

مهمترین اخبار ایران و جهان: