نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 07:27

جو سنگین ورزشگاه باعث ترس بازیکنانم شده بود

تبریز - سرمربی تیم الشارجه گفت: تا به الان در هیج ورزشگاهی با این جو سنگین بازی نکرده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، کازمین اولاریو شامگاه سه شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک به شاگردانش افزود: خیلی خوشحال هستم که تا این وقت شب و با این شرایط جوی ورزشگاه توانستیم پیروز میدان باشیم و جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات عنوان داشت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل نخست دست یافتیم ولی انتهای نیمه اول بازی را در اختیار نداشتیم و را شروع نیمه دوم علی رغم کسب گل دوم، در یک حرکت تاکتیکی تیم تراکتور گل نخست را دریافت کردیم.

اولاریو با اشاره به ضربه پنالتی تیمش، یادآور شد: خودمان را گم نکردیم و بلافاصله گل سوم را ببدست اوردیم و نشان دادیم که کنترل بازی دست ما است.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم امیدوار بودم، اذعان داشت: بنا بدلایلی از حضور سه بازیکن مثل آلکاسو در بازی امروز ممانعت کردم و در عوض از سه مهاجم سرعتی در دیدار امروز با تراکتور بهره برده و نتیجه گرفتم.

اولاریو با اشاره به اینکه ما امروز به راه خودمان ادامه دادیم، اظهار کرد: در نیمه دوم نتایج در دقایقی تغییر می‌کرد ولی ما به هدف و راه مان ایمان داشتیم و تلاش کردیم.

وی در مورد میزبانی تبریزی‌ها ادامه داد: همه چیز عالی بود و خیلی مفتخرم که اینجا هستم و در این مدت که به عنوان سرمربی تیم مشغول هستم همچنین جوی در هیچ ورزشگاهی ندیده بودم و برای جلوگیری از ترس و شوکه شدن بازیکنان با آنها صحبت می‌کردم.

دیدار تراکتور و الشارجه از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۳ بر یک به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463124

مهمترین اخبار ایران و جهان: