نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 01:57

سرمربی خیبر: هر چه جلوتر برویم تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود

سرمربی خیبر خرم‌آباد پس از برد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته اما من اطمینان دارم هرچه جلوتر برویم تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود. امیدوارم روند پیروزی‌های خیبر ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا مهاجری یکشنبه شب در پایان بازی خیبر و نفت مسجد سلیمان که با برد خیبر به پایان رسید در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازی امروز به نوعی یک دربی درون خانوادگی قوم لُر بود، عنوان کرد: خوشحالم در مقابل تیمی که برای آن زحمت کشیدم و تعلق خاطر داشتم بازی داشتیم.

وی در مورد شرایط بازی توضیح داد: بازی جز ۱۰ دقیقه اول که بچه‌ها خوب گرم نکردند و تحت تاثیر بازی مسجد سلیمان بودند، دست بچه‌ها (بازیکنان خیبر) بود.

سرمربی خیبر با اشاره به اینکه بعد از ۱۰ دقیقه بچه‌ها صاحب موقعیت شدند و به گل رسیدیم، گفت: هر زمانی که ما به اصل خودمان برگشتیم، به نتیجه رسیدم، خوشحالم که زحمات ما در خیبر به بار نشست.

مهاجری گفت: نیمه دوم هم مسجد سلیمان بازی را برای ما قابل پیش‌بینی کرده بود، آنها بازی بلند را در دستور کار قرار داده‌ بودند. در نیمه دوم موقعیتی برای نفت ایجاد نشد، اما ما با انتقال‌ها می‌توانستیم به گل برسیم، بچه‌ها باید دقت بیشتری می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازی تمام شد و امیدوارم ما در خیبر به خواسته‌های خود برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی خیبر گفت: ما سه امتیاز با ارزش را از یک بازی سخت و سنگین گرفتیم و امیدواریم روند پیروزی خیبر ادامه داشته باشد، البته پیروزی در لیگ یک کار سختی است.

مهاجری تاکید کرد: با تلاش، همراهی و جنم بچه‌ها زحمات به بار می‌نشیند، اول هفته چند نفر از بچه‌ها مصدوم شدند اما با پشتکار و تمرین زیاد خودشان را به بازی رساندند.

وی با بیان اینکه بازیکنان خودشان را وقف خیبر کرده‌اند، گفت: تیم تغییرات زیادی کرده و زمان می‌برد، اما من اطمینان دارم که هر چه جلوتر برویم تیم هماهنگ‌تر می‌شود.

وی ضمن تشکر از تیم داروی هم گفت: امیدوارم روزی برسد که فشار از روی داروان ما برداشته شود.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532224

مهمترین اخبار ایران و جهان: