نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 12:55

افتتاح پروژه‌های راهداری زنجان با اعتبار ۱۲۴میلیارد تومانی

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های راهداری زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قزوینیان، ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه‌های راهداری زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز کرد: روکش مقطعی آسفالت محور ترانزیت زنجان- میانه کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت محور آستاکول- درام، لکه‌گیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزبر و محور اسفجین- میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر ( با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی) و روکش آسفالت و خط‌کشی محور سلطانیه- قیدار به طول ۵.۵ کیلومتر از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: لکه‌گیری مقطعی و روکش آسفالت محور قواق علیا و سفلی و قرقان‌علیا و سفلی- کاروانسرا و یوسف‌آباد به طول ۶.۵ کیلومتر ( با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی)، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد- قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر و بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی دالکی به طول ۳ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دشت آروند خبر داد و گفت: بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی علی‌آباد معینی به طول ۲ کیلومتر و افتتاح کارخانه آسفالت کندوان پارس نیز از برنامه‌های هفته دولت امسال است.

قزوینیان از دیگر اقدامات راهداری به روکش آسفالت باند جنوبی کیلومتر ۳۵ تا ۶۴، سه راهی سلطانیه تا صایین قلعه، باند جنوبی کیلومتر ۷۱ تا ۱۰۵، هیدج‌ تا انتهای حوزه زنجان، باند شمالی کیلومتر ۱۰۵ تا ۹۳، از انتهای‌ حوزه زنجان تا مجتمع پاسارگاد، باند شمالی کیلومتر ۹۳ تا ۷۶، مجتمع پاسارگاد تا خرمدره و باند شمالی کیلومتر ۳۵ تا ۱۵، سه راهی سلطانیه تا سه راهی طارم اشاره کرد.

وی در مورد اقدامات انجام شده در آزادراه زنجان- قزوین عنوان کرد: در باند جنوبی کیلومتر ۳۵ تا ۵۷ روکش آسفالت، ۳۰ هزار تن آسفالت، باند جنوبی کیلومتر ۷۱ تا ۸۴ لکه‌گیری تمام عرض، ۲۰ هزار تن آسفالت، باند جنوبی کیلومتر ۸۴ تا ۸۷ لکه‌گیری و روکش تمام عرض، ۸ هزار تن، باند جنوبی کیلومتر ۹۷ تا ۱۰۵، لکه‌گیری مقطعی، ۱۰ هزار تن و باند شمالی کیلومتر ۱۰۵ تا ۱۰۰ لکه گیری مقطعی، ۵ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در باند شمالی کیلومتر ۸۴ تا ۷۶ لکه‌گیری تمام عرض، ۱۶ هزار تن آسفالت و باند شمالی کیلومتر ۳۵ تا ۲۵ لکه‌گیری تمام عرض و مقطعی، ۱۰ هزار تن آسفالت‌ریزی شده است، گفت: در مجموع در باند جنوبی ۷۰ هزار تن و در باند شمالی ۳۱ هزار تن آسفالت‌ریزی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474968

مهمترین اخبار ایران و جهان: