نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:16

دادگستری مهران از تمام ظرفیت خود جهت خدمت به زوار استفاده کرده است

رئیس دادگستری شهرستان مهران گفت: با توجه به ایام اربعین و حضور گسترده زائران جهت تردد از مرز مهران، دادگستری مهران همه ظرفیت های خود را جهت خدمات رسانی شایسته به زوار به کار برده است.

حسین علی رحمی رئیس دادگستری شهرستان مهران، ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به ایام اربعین و حضور گسترده زائرین جهت تردد از مرز مهران دادگستری این شهرستان همه ظرفیت‌های خود را برای خدمات‌رسانی شایسته به زوار به کار برده است.

وی افزود: ایجاد اسکان و زائرسرای موقت با تمامی امکانات رفاهی در محیط دادگستری همچنین چهار پارکینگ رایگان در نقاط مختلف شهرستان با دسترسی آسان و راحت با مساحت تقریبی ۱۲ هکتار با نگهبانی شبانه روزی در نظر گرفته شده است.

رئیس دادگستری شهرستان مهران ادامه داد: روزانه ۷۵۰ پرس غذای گرم با مشارکت مردم و ادارات در بین زائرین توزیع می شود همچنین ۲ دستگاه کولر گازی ایستاده ۶۰ هزار جهت رفاه حال زائرین در زائرسرای دادگستری شهرستان مهران نصب و راه اندازی شده است.

علی رحمی یادآور شد: شعبه ویژه دادگستری در مرز مهران با قاضی کشیک شبانه روزی ایجاد شده و گشت های تعزیرات و صنعت و معدن جهت جلوگیری از گران فروشی فعال هستند و دادستان محترم مهران بر فعالیت های مواکب و اقدامات انجام شده در شهرستان به طور شبانه روزی نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرز مهران یکی از امن ترین و کوتاه ترین مرزهای تردد زائرین در ایام اربعین است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481268

مهمترین اخبار ایران و جهان: