نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:31

برقراری اولین پرواز خرم‌آباد به نجف اشرف در ۱۳ شهریور

خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان از برقراری اولین پرواز خرم‌آباد به نجف اشرف در ۱۳ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی پرواز زائرین به نجف اشرف در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: با تلاش مدیریت ارشد استان پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به نجف اشرف برقرار شد.

وی افزود: اولین پرواز اربعین ۱۳ شهریور از فرودگاه خرم‌آباد توسط شرکت ایران‌ایر با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و همچنین برگشت همین پرواز ۱۸ شهریور از نجف اشرف به مقصد خرم‌آباد رخ خواهد داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، مطرح کرد: تاریخ باز شدن سایت فروش بلیت توسط رسانه ملی و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دالوند، تصریح کرد: به دلیل اینکه فروش بلیت به‌صورت سراسری انجام می‌شود مردم استان که قصد سفر زیارتی در ایام اربعین به کشور عراق را دارند باید در اولین فرصت ثبت‌نام کنند.

وی به دستور کار دوم جلسه مبنی بر ستاد خدمات سفر و موضوع خدمات‌دهی به زوار اربعین اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه بیشتر مردم برای زیارت و سفر به کشور عراق مسیری را انتخاب می‌کنند که از لرستان عبور می‌کند باید آمادگی لازم را در پذیرایی از زوار را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، بیان کرد: امروز با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌ریزی شد تا در برگشت زائران اربعین که از لرستان عبور می‌کنند آمادگی کامل را برای خدمات‌دهی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476068

مهمترین اخبار ایران و جهان: