نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 13:26

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آیین پیاده‌روی اربعین در قم

رئیس پلیس راهور قم گفت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) مسیر حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران ، کلیه معابر منتهی به این مسیر مسدود و مسیر برگشت بلوار پیامبر اعظم از جمکران به سمت حرم مطهر در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) مسیر حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران ، کلیه معابر منتهی به این مسیر مسدود و مسیر برگشت بلوار پیامبر اعظم از جمکران به سمت حرم مطهر در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت ترافیکی، احتمال گسترش محدودیت ها به حلقه دوم متصور است.

وی حلقه دوم محدودیت‌ها را شامل بلوار سمیه از میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم، بلوار عماریاسر ورودی تونل غدیر از سمت بازار سلام به سمت بلوار پیامبر اعظم و تقاطع ناشران به سمت بلوار پیامبر اعظم عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور قم افزود: در مسجد مقدس جمکران نیز با توجه به حجم ترددها، محدوده در ۲ و در صورت نیاز ، رینگ اول( (بلوار حضرت نرجس خاتون ) مسدود می‌شود.

صدفی از شهروندان درخواست کرد حتی الامکان از وسیله نقلیه شخصی در مسیرهای منتهی به بلوارپیامبر اعظم تردد نداشته و از معابر حاشیه‌ای جهت تردد با وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهور استان در مناسبت‌ها و مراسم گذشته، در صورت اجرای هرگونه محدودیت و طرح ترافیکی ، همکاری لازم را جهت روان تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486524

مهمترین اخبار ایران و جهان: