نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 10:20

کارگاه تخصصی «عکاسی مستند» در شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد_مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه تخصصی «عکاسی مستند» ویژه عکاسان استان خبر داد.

شمس‌الدین آل‌معصوم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در راستای ارتقا کیفی فعالیت‌های عکاسان چهارمحال و بختیاری مؤثر است که در این زمینه خانه عکاسان حوزه هنری سلسله نشست‌های آموزشی عکاسی را یکشنبه آخر هر ماه به صورت کارگاهی با موضوعات مختلف و اساتید عکاسی استانی و کشوری برگزار می‌کند.

وی درباره کارگاه عکاسی مستند افزود: این کارگاه با حضور «امین پاسی شیرازی» از عکاسان استان چهارمحال و بختیاری به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش نیاز حضور در کارگاه عملی حضور در کارگاه تئوری است، ادامه داد: کارگاه تئوری این رویداد در تاریخ سه‌شنبه ۷ شهریور و کارگاه عملی پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ شهریور در روستایی زیبای سر آقا سید چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

آل‌معصوم درباره هزینه شرکت در این کارگاه برای هنر جویان عکاسی عنوان کرد: این رویداد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد که این مبلغ برای کارگاه عملی و خدمات‌رسانی بهتر به هنر جویان از آنها دریافت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۱۸۵۶۵۹۶ تماس حاصل نموده و در کارگاه عکاسی مستند ثبت نام نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472568

مهمترین اخبار ایران و جهان: