نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 09:54

«تاکستان» قهرمان اولین دوره مسابقات کشتی جام بیلیش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: اولین دوره مسابقات کشتی «جام بیلیش» با حضور ۴ تیم در تاکستان برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

علی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات کشتی جام بیلیش با شرکت تیم‌هایی از تاکستان، گیلان، کرج و زنجان در تاکستان برگزار شد.

وی افزود: کشتی گیران تیم های مذکور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که با استقبال تماشاگران حاضر در سالن مسابقات همراه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان اضافه کرد: این رقابت چهارجانبه از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود و تیم های حاضر در تاکستان، عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساندند.

این مسوول خاطرنشان کرد: غلامرضا محمدی سرمربی اسبق تیم ملی و قهرمان جهان از جمله مهمانان ویژه مسابقات جام بیلیش تاکستان بود که از نزدیک رقابت کشتی گیران را مشاهده و وضعیت آن ها را رصد کرد.

رحمانی با اشاره به نتایج رقم خورده در این مسابقات، گفت: بعد از پایان رقابت ها تیم تاکستان به مقام قهرمانی اولین دوره جام بیلیش دست یافت. تیم کرج دوم شد و تیم زنجان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480868

مهمترین اخبار ایران و جهان: