نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 15:23

امکانات نیروی انتظامی در گیلان هوشمندسازی می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه هوشمندسازی مرزها منجر به افزایش امنیت در جامعه می‌شود، گفت: در تلاشیم تا امکانات و دستگاه‌های مربوط به حوزه امنیت را هوشمند و بروزرسانی کنیم زیرا تحقق این امر رمز دوام و قوام موفقیت پلیس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه محافظت از امنیت جامعه و دفاع از جان مردم یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی همواره در راه ایجاد امنیت در جامعه از جان خود گذشته و شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند. 

وی یکی از رویکردهای مردم نیروی انتظامی را مردمی بودن آن دانست و گفت: سبزپوشان انتظامی از جنس مردم و برای مردم هستند و این از ویژگی‌های بارز پلیس است. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نفس خون پاک شهدا د حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروی انتظامی نمونه‌ای بارز از ایثار، مقاومت و خدمت بی‌منت هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

عباسی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی با تلاش‌های نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی تحقق یافته است، تصریح کرد: استکبار در جنگ ترکیبی و به ویژه اغتشاشات اخیر سعی داشت تا بین مردم و نیروهای مسلح فاصله ایجاد کنند ولی بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از انجام این مهم شد. 

وی یکی از برنامه‌های مهم در نیروی انتظامی را بر خورد با هرگونه قاچاق و مفاسد اقتصادی در کشور دانست و افزود: کنترل مرزها در بخش قاچاق کالا و ارز و همچنین کشف مفاسد اقتصادی از افتخارات کسب شده توسط نیروی انتظامی است که باید به آن توجه شود. 

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مرزها منجر به افزایش امنیت در جامعه می‌شود، گفت: در تلاشیم تا امکانات و دستگاه‌های مربوط به حوزه امنیت را هوشمند و بروزرسانی کنیم زیرا تحقق این امر رمز دوام و قوام موفقیت پلیس است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530468

مهمترین اخبار ایران و جهان: