نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 20:15

احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی خلیل آباد در اولویت است

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با تامین زمین شعبه خلیل اباد، عملیات احداث ساختمان اداری این شعبه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، میر هاشم موسوی امروز در سفر به این شهرستان اظهار کرد: تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد با ۳۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی یکی از شعبه های فعال در استان خراسان رضوی است .

وی در این بازدید که نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار خلیل آباد و دیگر روسای ادارت شهرستان حضور داشتند گفت: به محض تامین زمین عملیات ساخت این اداره اغاز شود.

سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در این بازدید با بیان اینکه زمین ساخت ساختمان اداری به زودی توسط شعبه تامین اجتماعی و با همکاری شورای تامین میگردد افزود: یکی از مطالبه های به حق بیمه شدگان در کنار ساخت ساختمان تامین اجتماعی ، احداث درمانگاه تامین اجتماعی می باشد.

همچنین ابولفضل مطیع ترشیزی رئیس اداره تامین اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای ۵۹۴۹ نفر بیمه شده اصلی و تعداد ۹۰۶ پرونده مستمری است  گفت: تعداد کارگاههای فعال ۲۵۶۰ کارگاه بوده که از این تعداد ۲۱۶۰ کارگاه باغات کشاورزی و مشمول کمک دولت هستند 

وی افزود: شعبه خلیل آباد ماهیانه مبلغ ۵۱ میلیارد ریال مستمری ،۱۶۰۰ میلیون ریال بیمه بیکاری و ۲۰۰۰ میلیون ریال تعهدات کوتاه مدت پرداخت می کند.

پایان پیام /۷۰۰۵۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519068

مهمترین اخبار ایران و جهان: