نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 03:23

والیبال انتخابی المپیک| همایونفرمنش: خستگی را در بدنمان احساس کردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز خستگی سفر را در بدنمان احساس می‌کردیم. از طرف دیگر آلمان نیز روز فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه 1402 به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود. 

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب این رقابت‌ها شنبه شب هشتم مهر به مصاف آلمان رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد. 

شاگردان بهروز عطایی در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 21 مغلوب شدند تا در نخستین گام مسابقات انتخابی مغلوب آلمان شوند. 

شهروز همایون فرمنش بعد از شکست مقابل آلمان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ایران مسافت زیادی را از هانگژو و بازی‌های آسیایی تا برزیل طی کرد و به همین خاطر کمی خستگی را در بدنمان احساس می‌کردیم. از طرف دیگر آلمان نیز روز فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت. پشت خط زن و دریافت کننده‌های حریف عالی بازی کردند و توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. 

وی در ادامه گفت: سعی می‌کنیم با یک ریکاوری خوب برای بازی بعدی آماده شویم تا بتوانیم مسابقات آینده را به نحو احسن به اتمام برسانیم.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520924

مهمترین اخبار ایران و جهان: