نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 12:01

فارغ از هر نتیجه‌ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید زمینه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود و فارغ از هر نتیجه‌ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند، گفت: با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی، آینده‌ای روشن برای خود و کشور رقم خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نشست هم اندیشی دبیر و اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد.

در این نشست علی احمدی، دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن معرفی ساختار و اساسنامه جمعیت در سخنانی اظهار داشت: مأموریت‌های جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به بیان سه هدف عمده احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی(اجرای فرامین امامین انقلاب)، احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولین و نهادینه کردن مطالبات مردم است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه سخنان خود با تأکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان خواستار پاسخگویی مسوولین در قبال مطالبات بحق مردم شریف و ولایتمدار استان زنجان شدند.

وی در بر لزوم امیدافرینی در جامعه در جامع تاکید کرد و گفت: همه تلاش دشمن در راستای تضعیف روحیه مردم و نا امید کردن مردم از آینده توصیف است.

احمدی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید زمینه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود و فارغ از نتیجه‌ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند، افزود: با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی، آینده‌ای روشن برای خود و کشور رقم خواهند خورد.
 در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل جاری استان پرداختند.

ضرورت توجه ویژه به مسائل فرهنگی و در الویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی، لزوم بکارگیری افراد توانمند و با برنامه در معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، توجه بیشتر معاونت‌های پرورشی نواحی و مناطق 14 گانه و مدارس به بحث جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین  دانش‌آموزان، بیان دستاوردهای مجموعه استانداری در دولت سیزدهم، بیان فعالیت‌های صورت گرفته در فضای مجازی و تقویت فضای مجازی در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و داشتن برنامه برای تخریب‌ها و سیاه‌نمایی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521268

مهمترین اخبار ایران و جهان: