نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 11:04

اربعین را برای کودکان و نوجوانان خاطره بسازیم

کربلا- خادم ۱۳ ساله موکب حب الحسین (ع) سنگر گفت: خاطره سازی اربعین برای کودکان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد.

ستایش جمال پور نوجوان ۱۳ ساله گیلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اربعین فرصت مناسبی برای حسینی شدن نسل‌ها و اندیشه‌ها است.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، افزود: برای ترویج فرهنگ حسینی و اربعین همه ما مسئول هستیم.

این خادم نوجوان گیلانی با بیان اینکه پیاده روی اربعین رزمایش بزرگ اعتقادی و رسانه‌ای است، گفت: پیاده روی و اجتماع بزرگ اربعین یکی از تاریخ ساز ترین رویدادهای جهان است که جمعیت میلیونی را در خود می بیند.

جمال پور با تاکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی در اربعین بیان کرد: به هم سن و سال‌های خودم که در این پیاده روی شرکت می‌کنم بسته فرهنگی هدیه می‌دهم.

وی با بیان اینکه خاطره سازی اربعین برای کودکان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد، افزود: باید تصویر قشنگی از پیاده روی اربعین در ذهن کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

این خادم موکب حسب الحسین (ع) سنگر که تمام هدیه‌ها و بسته‌های فرهنگی اهدایی توسط نوجوانان درست شده است، گفت: مشارکت دادن کودکان و نوجوانان در کار فرهنگی و مذهبی، آینده آنها را تضمین می‌کند و آنها را حسینی بار می‌آورد.

جمال پور که علاقه شدیدی به رهبری انقلاب دارد، تبعیت از ولایت فقیه را لازمه جامعه برشمرد و بیان کرد: گوش به فرمان رهبری بودن، مسیر حق را باطل مشخص می‌کند.

اربعین را برای کودکان و نوجوانان خاطره بسازیم

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478368

مهمترین اخبار ایران و جهان: