نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 20:29

اعزام تیم راهداری زنجان به محورهای مواصلاتی ایلام

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از اعزام تیم‌های راهداری به ایلام و مرز مهران خبر داد و گفت: به منظور تسریع خدمات به زائران، ۲۱ دستگاه ماشین‌‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به همراه تیم‌های راهداری به این مرزها اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی پیری، رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۱ دستگاه ماشین‌ سواری و کمک‌دار به همراه ۴۷ نفر از نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به محورهای مواصلاتی استان ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند که راهداران اعزامی در تیم‌های خدمات‌رسان برای خدمات‌دهی بهتر به زائرین تا بازگشت کامل زوار اربعین در این پایانه مستقر خواهند بود.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی(ع) پنج دستگاه خودروی سواری و تویوتا از دوم شهریورماه راهی مرز شدند و گروه دوم شامل ۱۰ دستگاه کامیون، چهار دستگاه تویوتا، یک دستگاه پژو و یک دستگاه پیکاپ به محورهای مواصلاتی ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماشین‌آلات و تیم‌‌های اعزامی راهداری زنجان تا پایان اجرای طرح اربعین در مرز مهران مستقر هستند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم اقدام می‌کنند. 

پیری به تعداد ماشین‌آلات دپو شده در استان ایلام اشاره کرد و افزود: ۱۰ دستگاه کامیون، یک دستگاه سواری راهداری زنجان در اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام دپو شده و ۹ دستگاه وانت تویوتا در پایانه مرزی مهران مشغول خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین تیم‌های خدمت‌رسان این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در مرز مهران مستقر است تا نسبت به ارائه مطلوب خدمات به زائران و برای رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487168

مهمترین اخبار ایران و جهان: