نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 07:30

بهره‌برداری از سه‌راهی سلطانیه-خیرآباد به شرط ایمنی بخشی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه افتتاح هر محوری نیاز به تامین ایمنی آن است، گفت: به محض تکمیل مسائل مربوط به ایمنی و همچنین حل مسائل اجتماعی، این محور، بازگشایی خواهد شد.

هادی نظری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه افتتاح پروژه سه‌راهی سلطانیه به خیرآباد بعد از تکمیل شدن انجام خواهد شد، اظهار کرد: این پروژه توسط راه و شهرسازی در دست انجام است هر چند راهداری هم کارهایی انجام داده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه افتتاح هر محوری نیاز به تامین ایمنی آن است، افزود: به محض تکمیل مسائل مربوط به ایمنی این محور، بازگشایی خواهد شد.

وی دوربرگردان و پل را از جمله نیازمندی‌های محور سه‌راهی سلطانیه به خیرآباد برای تکمیل شدن اعلام کرد و گفت: متولی این پروژه راه‌ و شهرسازی است که حدود سه تا چهار کیلومتر طول دارد که متولی آن راه و شهرسازی است.

نظری در پاسخ به سوالی در مورد آمار تصادفات بالا در این محور گفت: هر محوری شاخصه‌هایی دارد که با توجه به آن باید اظهار نظر کرد و این آمارها باید توسط متولی یعنی پلیس راه اعلام شود.

معاون با تاکید بر اینکه در حال حاضر در ماهیت جاده سه‌راهی سلطانیه به خیرآباد تغییری ایجاد نشده است، ادامه داد: کیلومترهای تعریض شده و چهار بانده این محور هنوز زیر بار ترافیک نرفته است و مردم هم از محور قبلی در حال استفاده هستند، یعنی اینکه هنوز تغییری در منطقه ایجاد نشده که نسبت به آن موضوع بتوان اظهار نظر کارشناسی کرد.

وی به وجود مشکلات اجتماعی در مورد این محور از طرف مردم روستای قره‌بلاغ اشاره و تصریح کرد: باید به خواسته‌های این مردم هم توجه و مسائل مطروحه هم حل شود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490468

مهمترین اخبار ایران و جهان: