نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 13:16

رقابت ۳۰ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

شهرکرد_جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: در پنجمین سال برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد افزایش تعداد تیم‌ها از ۸ به ۳۰ تیم هستیم و این نشان از اثرگذاری آن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی افضلی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امامین انقلاب امیدشان به جوانان بوده و هست.

وی تصریح کرد: تا قبل از ۲۲ بهمن ۹۷، همه هم و غم دشمنان این بود که انقلاب اسلامی ایران به ۴۰ سالگی نمی‌رسد و مقام معظم رهبری دو روز بعد از این تاریخ بیانیه گام دوم انقلاب را با محوریت جوانان منتشر کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: تا به امروز حضور جوانان نگذاشت دشمنان به اهداف خود دست یابند و بخش عمده حربه آن‌ها به دست همین دهه هشتادی و نودی‌ها خنثی شد.

افضلی ادامه داد: روزی دشمنان بر این باور بودند که انقلاب به ۲۲ بهمن نمی‌رسد، اما ناکام ماند.

وی بیان داشت: علی‌رغم همه خوش‌باوری‌های دشمنان مبنی‌بر اینکه کار انقلاب تمام است، اما انقلاب ماند و همچنان ماندنی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره اغتشاشات سال گذشته در کشور یادآور شد: فقط ۱۰ درصد از واقعیات اتفاقات سال گذشته گفته شد، اما در واقعیت سناریوهای بسیاری برای کشور طراحی شده بود و کشورهای بسیار پای کار آمده بودند.

افضلی ادامه داد: دشمنان به دنبال طراحی سناریو برای به آشوب کشیدن کشور بودند، اما مردم خود به میدان آمدند، دشمن در آذرماه اقدام به انجام عملیات تروریستی در شاه‌چراغ کرد، اما ملت ایران با حضور خود اجازه گسترش آن را نداند.

وی خاطرنشان کرد: در درگیری‌های سال گذشته دشمن عمده توان خود را بر این گذاشت که همه هجمه‌ها را به سمت ولایت فقیه هدایت کند چون ایشان همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است، این در حالی است که هیچگاه اثری از ناامیدی در وجود مقام معظم رهبری مشهود نبود چراکه ایشان همواره به آینده کشور امیدوارند.

افضلی تاکید کرد: تلاش دشمن جدا کردن جوانان از معنویات است و برای تحقق این هدف راه‌های بسیاری را امتحان می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانانی که امروز در این مکان حضور دارند بر روی موضوعات دیجیتال به‌صورت تخصصی کار می‌کنند گفت: فعالیت شما جوانان خنثی‌کننده بخشی از توطئه‌های دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز در پنجمین سال برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قرار داریم و اینکه تعداد تیم‌ها از ۸ تیم به ۳۰ تیم رسیده است نشان از اثربخشی آن دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463768

مهمترین اخبار ایران و جهان: