نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 11:14

برگزاری گفتمان‌های «عفاف و حجاب» در شهرستان ملایر

همدان- رییس اداره تبلیغات شهرستان ملایر گفت: گفتمان‌های دینی ویژه دختران با موضوع عفاف وحجاب با حضور اساتید برجسته در دبیرستان‌های شهرستان ملایر برگزار شده است.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی الگوی سوم زن توسط نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در شهرستان ملایر نام برد و گفت: این روند در شهرستان هم اکنون درحال انجام است.

وی افزود: روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه هم چنین ائمه جماعات در مناسبت‌های مختلف که شامل ایام فاطمیه و هفته زن است با مباحث عفاف وحجاب از فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی واقعی نام بردند و ایشان را به نحو مناسب به مخاطبین معرفی کردند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر یادآور شد: بیش از ۳۰ نشست ویژه بانوان و دختران با هدف معرفی الگوی سوم زن در این شهرستان انجام شده است.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: ۲۲ نشست برای دختران مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان ملایر توسط اساتید حوزه و دانشگاه انجام گرفته است.

وی در ادامه از برنامه‌های که در راستای معرفی الگوی سوم زن نام برد و خاطرنشان کرد: جهت تحقق این امر از مادران شهدا به عنوان الگوی زن انقلابی در شهرستان ملایر طی مراسمی تکریم صورت گرفت.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر در پایان گفت: از بانوان کارمند ادارات شهرستان نیز که عفاف وحجاب را سرلوحه خود قرار داده‌اند، تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 979968

مهمترین اخبار ایران و جهان: