نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 11:46

«بصیرت» برابر جنگ ترکیبی دشمن ضرورتی مهم است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امروز با بصیرت برگرفته از سیره معصومین و ائمه اطهار (ع) در غبار فتنه‌ها گمراه نخواهیم شد و محکم برابر جنگ تمام‌عیار ترکیبی سربلند خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان صبح امروز در کارگاه توانمندسازی اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان سمنان به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان، رسالت جهاد تبیین را مسؤولیت مهم مربیان و اساتید انقلابی دانست و گفت: جهاد تبیین، جهاد بصیرت‌افزایی است و بصیرت شرط لازم برای عبور از فتنه‌هاست.

حسینی‌دیباجی افزود: بصیرت به معنای شناخت و فهم به‌موقع و همچنین عمل به‌موقع است و امروز با بصیرت برگرفته از سیره معصومین و ائمه اطهار (ع) در غبار فتنه‌ها گمراه نخواهیم شد و محکم و استوار برابر تهاجم دشمن در این جنگ تمام‌عیار ترکیبی پیروز و سربلند خواهیم شد.

کارگاه توانمندسازی مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان سمنان با حضور اساتید مطرح کشوری و با هدف مهارت‌افزایی و توانمندسازی مربیان عقیدتی سیاسی در قالب سرفصل‌های روش تدریس، فن سخنوری و منبع‌شناسی در سالن جلسات شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 990124

مهمترین اخبار ایران و جهان: