نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 19:40

مسؤولان وزارت صمت دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مسؤولان وزارت صمت باید دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند و پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شهاب جنابی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در آیین معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه انسجام بین ارکان مختلف ذی‌ربط در استان سمنان یک ویژگی خاص و ظرفیت ارزشمند است، اظهار کرد: اگر این همدلی و هم‌افزایی در میان نباشد، خیلی از فرصت‌ها از دست می‌رود و آسیب‌هایی هم وارد می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات و مسائل بسیار جدی در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب گفت: برآوردهای انجام‌شده، حاکی از آن است که با یک شیوه جهشی می‌توان مسائل را حل کرد.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تحول در صنعت و معدن را به‌عنوان یکی از نیازهای ضروری و موارد در دستور کار وزارتخانه برشمرد و افزود: کارهای تحولی جدی در بخش‌های مختلف به مراحل خوبی رسیده است و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

جنابی وجود رهبران میانی تحول‌گرا در بخش‌های مختلف را یکی از نیازهای جامعه برشمرد و افزود: این امر باید با همدلی محقق شود و برای احقاق این مسأله، ابتدا باید افراد خودشان را متحول کنند و این بهبود را در خودشان ایجاد کنند تا بتوانند در ایجاد این تحول، مؤثر واقع شوند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه موضوع دانش‌بنیان یکی از مسائل اساسی در ارتقای بهره‌وری و تفکر در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: بنا بر اعتقاد وزیر صمت، مسؤولان این حوزه باید دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند و اگر هر کسی در هر بخشی از زیرمجموعه دچار چالشی شد، خود را پاسخگو بداند و به حل آن کمک کند؛ هر چند این مسأله به او برنگردد.

جنابی اظهار کرد: افق پیش رو در بخش صنعت و معدن بسیار روشن است و برنامه‌های خوبی در پیش داریم.

‍ پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 971468

مهمترین اخبار ایران و جهان: