نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 16:26

گرانی‌ و اختلاف قیمت‌ در بازار لرستان

خرم‌آباد- امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به گرانی‌ و اختلاف قیمت‌ در بازار استان، گفت: مسئولان با مخلان اقتصادی برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی، اظهار داشت: حجاب یک ضرورت دینی است و در عمل به آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

وی، حجاب را امنیت آفرین و عامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: با وجود دسیسه‌های دشمن برای کم رنگ کردن این فریضه الهی، اکثریت زنان و دختران جامعه اسلامی به مسئله حجاب و عفاف باور دارند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید برای اینکه حجاب و عفاف مانعی برای پیشرفت بانوان ایران اسلامی ایجاد نمی‌کند، عنوان کرد: حضور گسترده زنان و دختران در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی و فر هنگی گویای این واقعیت است.

حجت الاسلام شمسی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام ۱۹ دی مه سال ۵۶ مردم قم در اعتراض به اهانت روز نامه اطلاعات به امام خمینی (ره)، گفت: قیام ۱۹ دی یکی از سرنوشت ساز ترین اعتراضات علیه رژیم پهلوی بود که در واقع زمینه ساز انقلاب شد.

وی در ادامه سخنان خود، سالروز شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر و تلاش‌ها و خدمات این مرد بزرگ برای عمر و آبادانی کشور را یادآور شد و افزود: مسئولان کشور باید با تأسی از این مرد بزرگ، برای حل مشکلات و همچنین توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از گرانی‌ها و اختلاف قیمت‌ها در بازار استان از مسئولان خواست با نظارت دقیق‌تر و جدی تر بر بازار، با مخلان اقتصادی قاطعانه برخورد کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958668

مهمترین اخبار ایران و جهان: