نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 19:40

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه‌های اجرایی است

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه ۵۴ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شفت برگزار شد، اظهار کرد: این انقلاب مدیون زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی و مردم همیشه همراه است.

فرماندار شفت از افتتاح بیش از ۵۴ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری حدود یکصد و هفتاد و شش میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش‌های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی شده است، اظهار داشت: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه هستیم.

نقدی به افتتاح گاز رسانی روستای لاسک شفت در این ایام اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گاز رسانی با مشکلات فراوان روبه رو بودند که با اجرای این پروژه یک مطالبه به حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت شهرستان شفت پیشگام است، ادامه داد: بالغ بر ۲۱ کیلومتر زیر سازی جهت اجرای آسفالت در دستور کار قرار گرفته که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شفت اضافه کرد: برای ۵۲۳ نفر با اعتباری بالغ بر و ۵۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

نقدی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به مردم منتقل کنیم، ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین خدمات نظام و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به منظور با شکوه تر برگزار شدن مراسمات ایام الله دهه فجر استفاده می‌کنیم، گفت: خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید اطلاع رسانی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011024

مهمترین اخبار ایران و جهان: