نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 17:28

محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شد

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شده و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی بعدازظهر دوشنبه در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل با بیان اینکه ساعت ۳۹ دقیقه بامداد امروز دوشنبه در اثر ریزش کوه در محدوده تونل ۱۱ و ۱۲ جاده اردبیل-سرچم مسدود شده بود، اظهار کرد: محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم با تلاش راهداران به طور کامل پاکسازی شده و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به تداوم بازگشایی مسیرهای روستایی استان افزود: تاکنون راه ارتباطی ۳۰۰ روستای استان بازگشایی شده که اغلب روستاهایی شهرستان‌های خلخال، کوثر و گرمی که راه‌های ارتباطی آنها همچنان مسدود است که راهداران به تدریج راه این روستاها را هم بازگشایی خواهند کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل باز است و تردد در این مسیرها با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ امکان پذیر است.

هاشمی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 965824

مهمترین اخبار ایران و جهان: