نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:08

۱۳ هزار شغل در سمنان ایجاد شد

استاندار سمنان گفت: ۱۱ هزار و ۲۸۲ نفر میزان تعهد اشتغال برای سال ۱۴۰۱ در استان سمنان بود که تاکنون بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی،‌ استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان اظهار کرد: از ۳۴ دستگاه اجرایی در استان سمنان، تاکنون ۳۳ دستگاه اجرایی بیشتر از تعهد اشتغال در نظر گرفته‌شده برای سال ۱۴۰۱ را به انجام رسانده‌اند.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۲۸۲ نفر میزان تعهد اشتغال برای سال ۱۴۰۱ در استان سمنان بود که تاکنون بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی بالغ بر ۱۲۵ درصد ایجاد اشتغال انجام شده است و تا پایان سال به ۱۴۰ درصد تعهد استان خواهیم رسید.

استاندار سمنان ادامه داد: در چهار دستگاه اجرایی استان سمنان، بیش از ۵۰۰ نفر فرصت شغلی تعهد صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

هاشمی تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان سمنان جذب شده و برای تسهیلات تبصره ۱۶ نیز ۱۸ بانک در استان متولی پرداخت تسهیلات هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم اولویت ما در دولت سیزدهم هستند، گفت: در پاسخگویی به مردم، روابط عمومی استانداری سمنان بین استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور توانسته است رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان بر اساس گزارش‌های اعلامی از سوی نهاد ریاست جمهوری در حوزه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور هم توانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد که امری ارزشمند است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 956368

مهمترین اخبار ایران و جهان: