نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 20:32

استاندار: به دنبال افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد هستیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درصدد هستیم در گام اول پرواز مشهد به لیست پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد افزوده شود، سپس پرواز چابهار و عسلویه در گام بعدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری در جلسه هماهنگی ادارات تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته، گفت: در این دیدار تاکید ویژه‌ای بر تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری صورت گرفت، با نامه‌نگاری نمی‌توان انتظار داشت که مسائل پیگیری شود، باید پیگیری از وزارتخانه برای تخصیص اعتبار و حل مشکلات مستمر باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درصد بالایی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ملی است و باید تخصیص آن از وزارتخانه پیگیری شود، افزود: همچنین در دیدار با تعدادی از روسای بانک‌ها بر تامین اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تاکید شد، این کار نیازمند پیگیری است.

وی عنوان کرد: باید مشکلات و نیازهای اساسی چهارمحال و بختیاری احصا و سپس این مسائل به گوش مسئولان وزارتخانه رسانده شود.

حیدری در خصوص وضعیت فرودگاه شهرکرد و افزایش پروازهای این فرودگاه، توضیح داد: درصدد هستیم در گام اول پرواز مشهد به لیست پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد افزوده شود، سپس پرواز چابهار و عسلویه در گام بعدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تعدادی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان برای جذب سرمایه‌گذار شناسایی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری بالاست، خاطرنشان کرد: بنابراین باید بحث بیمه و اشتغال پایدار این قشر مورد توجه قرار بگیرد، این استان ظرفیت خوبی برای اجرای طرح زنجیره تکمیل فولاد و ... دارد.

حیدری بیان کرد: با توجه به اینکه درصد بالایی از تسهیلات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری جذب شده است، درخواست افزایش تسهیلات به وزارتخانه ارائه شود، برگشت اعتبار در هیچ حوزه‌ای پذیرفته نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای احداث پروژه‌های عمرانی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برآورد و مشکل تامین آن حل شود تا بتوان کار احداث را به‌سرعت آغاز کرد، همچنین نیاز به تجهیزات نیز برآورد شود تا در جلسه با وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی مطرح کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 961524

مهمترین اخبار ایران و جهان: