نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 12:30

ورود موج جدید بارشی به چهارمحال و بختیاری از عصر فردا

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امشب و فردا بارش‌های ضعیفی به صورت برف در منطقه کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود و از عصر روز یکشنبه انتظار داریم با ورود موج جدید، در مناطق غربی استان به ویژه بخش‌هایی از کوهرنگ، اردل، لردگان و فارسان شاهد بارش برف باشیم.

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برای امشب و فردا بارش‌های ضعیفی به صورت برف در منطقه کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود و از عصر روز یکشنبه انتظار داریم با ورود موج جدید، در مناطق غربی استان به ویژه بخش‌هایی از کوهرنگ، اردل، لردگان و فارسان شاهد بارش برف باشیم.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سایر مناطق بارش‌ها به صورت ضعیف خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه به تدریج این سامانه فراگیر خواهد شد و در ساعات عصر و شب و همچنین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌‌ها تشدید خواهد شد.

نوروزی اضافه کرد: بارش برف و باران در سطح استان همراه با وزش باد نسبتا شدید موقتی، رخداد کولاک در ارتفاعات و مناطق برف‌گیر به همراه پدیده مه و کاهش دید برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان، گفت: همچنین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها انتظار می‌رود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌ها به صورت برف و باران است اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی دور از انتظار نیست.

وی در پایان اضافه کرد: این سامانه بارشی تا روز جمعه در استان فعال است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002268

مهمترین اخبار ایران و جهان: