نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 18:33

تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ ممکن است

خلخال- رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی این شهرستان با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

معروف خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارش برف همچنان تا شامگاه امشب ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بارش‌ها در مسیرهای ارتباطی موجب یخبندان و لغزندگی شده و تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهای کوهستانی این شهرستان با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

وی بیان کرد: هم اکنون مسیر خلخال به اسالم، خلخال به پونل، خلخال به خورش‌رستم نمک‌پاشی و در مسیر شاهرود نیز نیروهای راهداری جهت خدمات رسانی به رانندگان مستقر شده‌اند و در هیچیک از راه‌های ارتباطی از جمله روستاها، مسدودی نداریم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به آماده باش کامل راهداران ادامه داد: نیروهای راهداری از آغاز بارش برف بدون وقفه در حال پاکسازی سطح محورهای کوهستانی شهرستان هستند.

خسروی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: مردم و مسافران خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957224

مهمترین اخبار ایران و جهان: