نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 12:54

جنایت بی سابقه صهیونیست ها در جنین/ افزایش شمار شهدا به چهار نفر

نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده در حمله وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین خبر داد.

این خبر در حالی است که منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از جمله روزنامه «یدیعوت آحارونوت» و شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش شمار شهدا به شش و حتی هشت نفر خبر داده‌اند.

این منابع اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از هراس پاسخ احتمالی مقاومت غزه به جنایت امروز در اردوگاه جنین، سامانه گنبد آهنین را در مرزهای جنوبی سرزمین‌های اشغالی فعال کرده است.

برخی منابع عبری هم اعلام کردند هدف عملیات امروز صهیونیست‌ها در جنین ربودن یکی از شخصیت‌های برجسته فلسطینی بوده است.

عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین با حضور مستقیم «شاباک» انجام می‌شود و از بی سابقه ترین عملیات‌های رژیم اشغالگر است.

به گفته رسانه‌های محلی، نظامیان اشغالگر همچنان اردوگاه جنین را محاصره کرده و تمام ورودی‌های آن را بسته‌اند و درگیر مسلحانه شدید رزمندگان مقاومت با آنها ادامه دارد و شماری از نظامیان اشغالگر نیز زخمی شده‌اند.

صهیونیست‌ها حتی به بیمارستان جنین هم رحم نکردند و با شلیک گاز اشک آور شماری از بیماران را مصدوم کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999124

مهمترین اخبار ایران و جهان: