نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 16:01

زنگ مقاومت در یک هزار مدرسه استان سمنان به صدا در می‌آید

سمنان- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با اشاره به مهمترین برنامه‌های روز جهانی مقاومت در استان، گفت: زنگ مقاومت در یک هزار مدرسه استان به صدا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن سلامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بنیاد حفظ آثار استان سمنان با بیان اینکه دو هزار برنامه و فعالیت به مناسبت روز جهانی مقاومت در استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: زنگ مقاومت در یک هزار مدرسه استان به صدا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در این روز برنامه‌های متفاوتی در رده‌های مقاومت سپاه و بسیج استان سمنان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری پویش‌های مردمی، دانش آموزی و دانشجویی از دیگر برنامه‌های روز جهانی مقاومت در استان سمنان است.

مدیرکل حفظ آثار استان سمنان از برگزاری طرح شاد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۴۵۰ کلاس درس استان خبر داد و بیان کرد: هشت اجلاسیه شهرستانی در هشت شهرستان استان سمنان به مناسبت روز جهانی مقاومت در کنار نشست‌های بصیرتی و تخصصی با محوریت شهید سیلمانی به میزبانی دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

سلامی با بیان اینکه مراسم ویژه روز جهانی مقاومت با حضور آیت الله اختری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و مدافعان حرم، در کنار عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام استان سمنان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از رونمایی ۱۰۰ اثر فرهنگی، ادبی، هنری و رسانه‌ای دفاع مقدس و مقاومت در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: یادواره‌ای شهدا با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و همچنین جشنواره استانی مشق عشق در استان سمنان به مناسبت روز مقاومت برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار استان سمنان از برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری عقیق با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گمنام خبر داد و بیان کرد: بخش فیلم‌های سینمایی مرتبط با مقاومت اسلامی در سینماهای استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 945824

مهمترین اخبار ایران و جهان: