نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:53

موفقیت تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه در اجرای طرح لبیک نیروی زمینی ارتش

تربت حیدریه _ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش گفت: با استفاده از تفکر و تخصص نیروهای خلاق تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه به اختراعات و ابداعات قابل توجهی در راستای طرحهای لبیک دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا آذریان صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از اختراعات و ابداعات طرح‌های لبیک تیپ شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: طرح‌های لبیک در راستای نیاز عملیاتی، معیشتی کارکنان و آمادگی کامل این نیرو در شرایط مختلف از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تی پ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی در تربت حیدریه در اجرای این طرح‌ها از موفقیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره وضعیت امنیت مرزهای شرقی کشور نیز گفت: هیچ گونه تحرکی که ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی کند وجود ندارد.

آذریان بیان کرد: فرزندان ملت در نیروی زمینی ارتش و یگان‌های مرزبانی بطور شبانه روزی به صورت فیزیکی و تجهیزاتی که در اختیار دارند مرزها را رصد می‌کنند و اجازه هیچ گونه تعرضی را به مرزهای جمهوری اسلامی نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تاکید کرد: تاکنون ۳۱ طرح لبیک در تیپ شهید نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه اجرا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277468

مهمترین اخبار ایران و جهان: