نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 10:14

طرح سوال از شهردار اهواز ابلاغ شد

در طرح سوال از شهردار اهواز موارد متعددی مانند عدم شفافیت و انضباط مالی در ارتباط با پروژه‌ها و تخصیص بودجه و همچنین بی توجهی به پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز طرح سوال شورای شهر از امینی شهردار اهواز را رسما به او ابلاغ کرد.

این طرح سوال از سوی سید محمد علی پورموسوی بوده و به علت تاخیر در ابلاغ توسط رئیس شورای شهر انتقاداتی از سیاوش محمودی صورت گرفته بود.

رضوی عضو دیگر شورای شهر اهواز گفته است: طرح سوال از شهردار تنها دغدغه یک عضو نیست و مابقی اعضا نیز به این شرایط اعتراض دارند؛ پیش‌بینی می‌شود شهردار پاسخ مناسبی برای سوالات مطرح شده ندارد و عضو سوال کننده و مابقی اعضای شورای شهر را نمی‌تواند قانع کند.

وی افزود: قاعده طرح سوال این است که سوالات همان موقع نزد شهردار ارسال شود و شهردار قانوناً ظرف 10 روز فرصت داشت به سوالات پاسخ دهد اما به نظر بنده هیئت رئیسه شورا در ارسال سوالات نزد شهردار تعلل کرد.

به گزارش فارس، در طرح سوال شورای شهر از امینی شهردار اهواز موارد متعددی مانند عدم شفافیت و انضباط مالی در ارتباط با پروژه‌ها و تخصیص بودجه و همچنین بی توجهی به پروژه‌های عمرانی مطرح شده و به معضلاتی مانند ورودی‌های شهر ، آسفالت، شبکه آبهای سطحی، عدم توسعه فضای سبز و... اشاره شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215568

مهمترین اخبار ایران و جهان: