نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:10

شهادت ۸ نفر از اعضای گروه‌های جهادی در جریان اغتشاشات سال گذشته

خرم‌آباد- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته هشت نفر از اعضای گروه‌های جهادی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد زهرایی امروز دوشنبه در همایش آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی در مصلی الغدیر خرم آباد با بیان اینکه امروز در نبرد تمدنی با جبهه استکبار هستیم، اظهار داشت: در چنین شرایطی ما ناگزیر به رویارویی، جنگ فیزیکی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی بسیجی‌ها موتور محرکه و میدان دار جبهه حق علیه باطل هستند، عنوان کرد: بسیج به عنوان یک ابر نهاد تسهیل‌گر، موظف به شناسایی حلقه‌های میانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، بیان داشت: یکی از حلقه‌هایی که خودش را به عنوان جریان ساز در میدان فعالیت معرفی کرده گروه‌های جهادی هستند که با عمل صالح خود همواره جریان ساز بوده‌اند.

سردار زهرایی، تصریح کرد: در حلقه میانی بسیج، عرصه‌ای به نام گروه جهادی فعال است که با شناختی که از دنیای سیاست دارد ولی سیاست زده نیست کمک به دولت می‌کند ولی دولتی نیست.

وی بیان کرد: بسیج، انسانی از جنس انقلاب و ولایت تربیت می‌کند، جهاد سازندگی نزدیک ترین عرصه به دفاع مقدس است، جوانان مؤمن، انقلابی، پای کار و گروه‌های جهادی ثابت کردند که می‌توانند این فعالیت‌ها را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه شبکه‌هایی از گروه‌های تخصصی و جهادی در وسط میدان در کنار بسیج قرار گرفته‌اند و دلسوز مردم هستند، گفت: در همین اغتشاشات هشت شهید عزیزمان یا مدافع امنیت بودند، یا سر گروه جهادی بودند یا عضو گروه جهادی بودند، مثل شهید «عجمیان» عزیز و «آرمان علی وردی» که ثابت کرده‌اند این عرصه، عرصه انسان سازی است.

سردار زهرایی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی می‌توانند بیرق انقلاب را در تمام عرصه‌ها بلند کنند.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز ما جبهه سازی است، بیان داشت: مثل جبهه مقاومت، جبهه سازی جهادی باید ایجاد شود، هر وقت تهدیدی برای دشمن شدیم یعنی جبهه سازی کرده‌ایم، اردوهای جهادی الان در کشورمان گفتمان عمومی شده و گام بعدی، جبهه سازی در بلند مدت است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، گفت: در همین همایش‌ها، رزمایش‌ها و… است که گفتمان انقلاب به گوش می‌رسد، در همین رزمایش‌ها است که ما می‌توانیم بگوییم که پار کار رهبری هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213968

مهمترین اخبار ایران و جهان: