نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 06:57

نوجوانان مستعد از طریق رویداد «ستاره‌های مسجد» مشغول به کار می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد «ستاره‌های مسجد» خبر داد و گفت: این رویداد با هدف جذب جامعه نخبگانی مدارس در عرصه‌های مختلف و در جهت جوان‌سازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

محمدرضا مظاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری رویداد «ستاره‌های مسجد» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این رویداد با هدف جذب جامعه نخبگانی مدارس در عرصه‌های مختلف و در جهت جوان‌سازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای موفقیت در فرآیند جذب افراد به کانون‌ها، باید کادرِ فعال در مساجد به جز مدیر کانون همگی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال باشند.  

مظاهری با اشاره به اینکه این رویداد برای اولین‌بار و در راستای پیوند مدارس و مساجد در حال برگزاری است، افزود: از نخبگان شناسایی‌شده در مدارس، رسماً دعوت به همکاری می‌شود و پس از ثبت مشخصات در سامانه بچه‌های مسجد و تایید توسط مدیر کانون، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. 

وی با بیان اینکه حدود ۴۵۰ مربی طرح امین در مدارس سطح استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۰۰ نفر آقا و مابقی خانم هستند، اظهار کرد: در جهت کادرسازی و با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش، نوجوانان متناسب با ظرفیتشان شناسایی و به کار گرفته می‌شوند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1223968

مهمترین اخبار ایران و جهان: