نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 14:43

کشف یک تن و 240 کیلوگرم موادمخدر در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طی ده روز گذشته بالغ بر یک تن و 240 کیلوگرم از انواع موادمخدر توسط همکاران ما کشف و ضبط شد و مجموعا 7 نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند و تعداد 6 دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار سرتیپ دوم کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در مدت 10 روز اخیر موفق به شناسایی و انهدام 5 باند موادمخدر شدیم که در همین رابطه یکی از مهم‌ترین باندها در تور اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد که این باند در حال حمل و جابه‌جایی مقدار قابل توجهی از موادمخدر از نوع تریاک است که طی یک عملیات منسجم دو خودرو در این رابطه توسط همکاران ما متوقف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان آنکه در این عملیات 797 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، بیان کرد: همزمان سرباند که در یکی از شهرهای غرب استان تهران ساکن بود، شناسایی و مورد دستگیری قرار گرفت که هم‌اکنون هر سه نفر در اختیار پلیس قرار دارند.

سردار عزیزی گفت: طی ده روز گذشته بالغ بر یک تن و 240 کیلوگرم از انواع موادمخدر توسط همکاران ما کشف و ضبط شد و مجموعا 7 نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند و تعداد 6 دستگاه خودرو توقیف شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کمک‌های اطلاعاتی مردم به پلیس تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که در اولیت کاری ما در فرماندهی غرب استان تهران است، مبارزه با خرده فروشان موادمخدر، باندهای موادمخدر و دستگیری معتادان متجاهر است که به کسانی که امنیت مردم و سلامت جوانان را به خطر می‌اندازند هشدار می‌دهیم که پلیس با تمام قدرت خود در مقابل آنان ایستاده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241868

مهمترین اخبار ایران و جهان: