نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 11:48

به مدیریت فرهنگی و هنری در بوستان های قزوین توجه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار نظارت و کنترل شهرداری قزوین بر مسائل و اتفاقات ضدفرهنگی در بوستان های قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری اظهار کرد: وجود امنیت در فضاهای سبز مهم‌ترین مطالبه عمومی و نیز مؤثرترین عامل در سرزندگی، شادابی و پویایی یک شهر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته و مطالبات شهروندا، مسائل ضدفرهنگی در بوستان شقایق مشاهده می شود، افزود: طبیعی است که در صورت فقدان نظارت و پایش لازم، ناخواسته شرایط برای وقوع بسیاری از جرائم و مسایل ضد فرهنگی در بوستانها و فضای سبز مهیا می شود لذا باید مدیریت و کنترل ویژه ای در این بوستان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: در بوستان شقایق تفکیک زمانی مشخصی برای ورزش بانوان و آقایان وجود ندارد و همین امر زمینه ساز ایجاد بسیاری از مسائل ضد ارزشی و ضد فرهنگی شده است.

اللهیاری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید به وظایف قانونی خود در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی مناسب در بوستانها عمل کند، خاطرنشان کرد: در فضاهای سبز شهری همان‌گونه که عرصه برای تفریح و تفرج شهروندان فراهم است به همان موازات نیز فضا برای بروز برخی ناهنجاری‌ها و مشکلات نیز مهیاست و همین عوامل به‌خودی‌خود می‌تواند آرامش و امنیت خاطر شهروندان را به چالش بکشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1274768

مهمترین اخبار ایران و جهان: